Лінія ECONOM з контролером STAG 200 GoFast
Дана лінія газобалонного обладнання призначена для осіб, які володіють більш ніж десятирічними автомобілями і люблять економну їзду. Лінія Econom складається з:
- блок управління уприскуванням газу STAG-200 Go Fast для 4 циландрів або STAG-300 QMAX BASIC для 5-8 циліндрових двигунів (відповідає нормам викиду вихлопних газів Євро 3 та Євро 4)
- редуктор-випарник (використовуємо продукцію кілька італійських компаній, підбираємо за потужністю автомобіля та доступністю установки, попередньо погодивши з клієнтом. Це можуть бути редуктори фірм Tomasetto Achille або AC S.A. Stag
- газові форсунки Valtek виробництва Італія (відрізняються високою міцністю та точністю роботи)
- тороїдальний газовий балон на 43л або циліндричний на 50л (розміщення - відповідно до побажання клієнта)
- мультиклапан Tomasetto AT02 (з додатковим електроклапаном обовязково)
- розміщення заправного пристрою та кнопки перемикання з індикатором рівня газу обговорюється на місці під час встановлення
- якісна установка від СТО GasAuto мережі "Профігаз"
Контролер ГБО STAG 200 GoFast
GoFast - це всебічний контролер, призначений для монтажу в більшості автомобілів (послідовне впорскування, напівпослідовне, "full group"). Пристрій був розроблений для спрощення всієї установки, та значної економії часу, необхідної для встановлення та калібрування системи. Блок управління був створений на базі 32-розрядного процесора та компонентів automotive, що свідчить про його сучасний дизайн та надійність.
Переваги GoFast 200
- швидкий монтаж завдяки обмеженій до мінімуму кількості проводів,
- Проста та прозора програма калібрування – лише два діалогових вікна,
- можливість додавання до процесора нових програмних функцій,
- невеликий компактний корпус, стійкий до атмосферних явищ,
- комутатор із вбудованим зуммером, для підключення потрібно лише 3 дроти.
Простий монтаж
- Контролер надзвичайно дружній до монтажника, у розпорядженні якого знаходиться пристрій з мінімальною кількістю проводів, необхідних для підключення контролера та сприяння скороченню часу збирання.
- немає підключення дроту для зчитування оборотів, контролер обчислює їх залежно від часу упорскування,
- в більшості випадків це не є необхідним для підключення сигналу запалювання,
- комутатор з вбудованим зуммером, для підключення потрібно лише 3 дроти,
- показник рівня газу WPG(H) подається безпосередньо від електромагнітного клапана, розміщеного на балоні.
Просте калібрування:
- всі функції розташовані на двох панелях і немає потреби перемикатися між закладками,
- вбудований режим standard та expert. Стандартний режим містить мінімальну кількість функцій, які необхідні для налаштування автомобіля. Тим не менш, у будь-який момент, за допомогою натискання кнопки expert, можна перейти в інший режим, де знаходяться розширені функції контролера,
- після від'єднання дроту зв'язку з ПК контролер сам відновлює передачу даних,
- підтримка контролера також за допомогою Bluetooth Next.
Функціональність:
- нова платформа обладнання на підставі 32-бітного процесора,
- Безаварійність – використання компонентів automotive,
- можливість додавання до процесора нових програмних функцій,
- можливість запуску програми без контролера у демонстраційному режимі.
Програмні можливості:
- опція «збіднення на холодному двигуні» - обмеження максимального часу впорскування на холодному двигуні (VAG),
- виявлення помилки датчика тиску газу,
- автокалібрування – опція «все одночасно»,
- автоматичний підбір множника,
- підходяще обслуговування повторного упорскування – ця функція ліквідує потреби функції „збіднення на Mazda”,
- зчитування оборотів на підставі імпульсів упорскування бензину,
- виявлення дефекту та перевантаження електроклапану,
- тест виконавчих елементів: форсунки, електроклапан, зумер,
- функції зміни послідовності упорскування,
- зміна потоку форуснок,
- зміна часу відкриття-закриття форсунок,
- сигнал замку запалювання від імпульсів упорскування бензину,
- інформація про машину та газову установку,
- нагадування про технічний огляд газової установки.